Blog
Okuma süresi:2dakika
Müşteriyi Tanımanın Önemi — Veriye Dayalı Karar Vermenin Bütçe ve Zaman Açısından Katma Değeri
Müşterilerin ihtiyaçlarını anlamak ve bu anlayışa dayalı olarak veri odaklı kararlar almak her işletme için kritik bir başarı faktörüdür. Pollective Focus ve […]
Yayınlama tarihi:January 22, 2024
Okuma süresi:2dakika
Yeni yılda İşyerinde Etkileşimi ve Motivasyonu Artırmak İçin 7 Araştırma Anketi Fikri
İşyerindeki etkileşimi güçlendirmek, motivasyonu artırmak ve çalışanlar arasındaki bağı kuvvetlendirmek her şirketin hedeflerindendir. 2024’te Pollective Connect ile dakikalar içinde oluşturabileceğiniz araştırma anketleri […]
Yayınlama tarihi:December 29, 2023
Okuma süresi:4dakika
Markalara ve Araştırma Şirketlerine Özel Dijital Güç
Günümüzde markalar, pazardaki yerlerini sağlamlaştırmak ve tüketicilerin nabzını tutmak için araştırma ve anket çalışmalarına yatırım yapmaktadırlar. Bu çalışmaların başarısı; veri toplama, analiz […]
Yayınlama tarihi:November 9, 2023
Okuma süresi:2dakika
Feedback Funnel: İşinizi Geliştirmenin Anahtarı
Feedback Funnel nedir ve Pollective Focus ile Pollective Connect nasıl yardımcı olabilir? Dünya hızla dijitalleşirken, müşteri geri bildirimleri iş dünyasında giderek daha […]
Yayınlama tarihi:November 1, 2023
Okuma süresi:4dakika
Veri Odaklı Karar Verme
Veri Odaklı Karar Verme: Neden önemli ve Pollective Focus ile Pollective Connect nasıl yardımcı olabilir? Hızlı ve son derece rekabetçi iş dünyasında […]
Yayınlama tarihi:October 6, 2023
Okuma süresi:5dakika
4 Adımda Anket Katılımını Yükseltin
Anketiniz için istediğiniz katılımı sağlamakta ve etkileşim yaratmakta zorlanıyor musunuz? Bu yazımızda basit adımlarla anket katılımlarınızı nasıl artıracağınıza yönelik ipuçlarından söz edeceğiz. […]
Yayınlama tarihi:October 10, 2022
Okuma süresi:5dakika
6 Adımda Etkili Bir Anket Oluşturmak
Etkili Anket Soruları Hazırlamak Etkili anket soruları hazırlamak için gerekli zamanı ayırmanız, hedeflerinize ulaşmanız için önemlidir. İhtiyacınız olan ve aldığınız güvenilir içgörüler […]
Yayınlama tarihi:September 2, 2022
Okuma süresi:9dakika
Anket Teknikleri: Artıları ve Eksileri
Günümüzde anketlerin pek çok çeşidi ve kullanım alanı bulunmaktadır. Anketlerin günümüzde önemli bir referans noktası olmasının birçok sebebi vardır. Anketler, araştırmacıların çözümler […]
Yayınlama tarihi:September 2, 2022
Okuma süresi:8dakika
Müşteri Memnuniyet Anket Çeşitleri
Oyunun Kurallarını Baştan Sona Değiştirin Müşteri memnuniyet anketleri, müşterileriniz gibi düşünmenize ve müşteri deneyimini artırmanıza olanak tanıyan oyunun kurallarını baştan sona değiştiren […]
Yayınlama tarihi:July 1, 2022
Okuma süresi:7dakika
Müşteri Memnuniyet Anketlerinin Önemi
Memnuniyet Anketleri Memnuniyet anketleri, müşterilerin sizin markanızı zihinlerinde nasıl algıladığına dair önemli bilgiler sağlayarak müşterilerinizle sürdürülebilir bir bağ kurabilmeniz için değerli araştırmalardır. […]
Yayınlama tarihi:June 24, 2022
Okuma süresi:9dakika
8 Mart Kadınlar Günü Araştırması: Kendine Yeten ve Pes Etmeyen Kadınlar
Online olarak gerçekleştirilen araştırmada; “Türkiye’de Genel Kadın Problemleri ve Güçlü Kadın Kavramı” gibi konulara yer verildi. Yeni nesil araştırma platformu Pollective üzerinden […]
Yayınlama tarihi:March 8, 2022
Okuma süresi:7dakika
14 Şubat Sevgililer Günü Bitiyor mu?
Sevgililer günü, her yılın 14 Şubat günü birçok ülkede kutlanan özel gündür. Ülkemizde de yıllardır çiftler tarafından kutlanmaktadır. Bu dönem bazı markaların […]
Yayınlama tarihi:February 13, 2022
Okuma süresi:3dakika
Black Friday Güven Araştırması
340 katılımcı ile gerçekleşen “Black Friday Güven Araştırması” sonuçları yayınlandı. Yeni nesil araştırma ve pazarlama platformu Pollective’in 64 şehirden 16–45 yaş arası […]
Yayınlama tarihi:December 9, 2021
Okuma süresi:5dakika
Cadılar Bayramı: Geleneksel mi? Evrensel mi?
Cadılar Bayramı kutlamalarına ne kadar ilgiliyiz? Yeni nesil araştırma ve pazarlama platformu Pollective’in 82 şehirden 16–45 yaş arası 700 katılımcı ile gerçekleştirdiği […]
Yayınlama tarihi:November 22, 2021
Okuma süresi:6dakika
Doom Scrolling — Felaket Kaydırması
Felaketler duyarlılığımızı ve özgürlüklerimizi ne kadar etkiliyor? Yeni nesil araştırma ve pazarlama platformu Pollective ve dijital datayı anlamlandıran içgörüleri ile ses getiren […]
Yayınlama tarihi:September 16, 2021
Okuma süresi:8dakika
8 Mart Kadınlar Günü Araştırması: Fakat ve Rağmenlerle Kadın Olmak!
8 Mart’ı Kadınlara Sorduk! Yeni nesil araştırma platformu Pollective ve dijital datayı anlamlandıran içgörüleri ile fark yaratan pazarlama ve iletişim çözümleri ajansı […]
Yayınlama tarihi:March 10, 2021
Okuma süresi:5dakika
CAPI, CATI, CAWI ve PAPI nedir?
Günümüzde sıklıkla kullanılan anket yöntemleri Nicel verilerden yararlanmak için Computer Assisted Personal Interviewing (CAPI), Computer Aided Telephone Interview (CATI), Computer Aided Web […]
Yayınlama tarihi:February 26, 2021
Okuma süresi:5dakika
Genç Kadınların Gözünden Sevgililer Günü
Sevgi Emek İster! Yeni nesil araştırma ve pazarlama platformu Pollective 2021 yılı sevgililer günü hediye satın alma davranışları üzerine yaptığı araştırma ile […]
Yayınlama tarihi:February 19, 2021
Okuma süresi:5dakika
Kantitatif ve Kalitatif Araştırmanın Önemi Nedir?
Araştırmalar teorilere ışık tutacak kanıtlar oluşturmak ve bilginin geliştirilmesine odaklı gerçekleştirilen çalışmalardır. Gerek gerçeklik üzerine gerek ise iş dünyasında oluşabilecek fırsat durumlarını […]
Yayınlama tarihi:February 12, 2021
Okuma süresi:8dakika
Tüketici İçgörüsü nedir?
Dinleyebilmek, tüketicinizin ihtiyaç ve isteklerini anlamak ve markanızın geleceğe yönelik hedeflerini başarıya taşımak konusunda içgörü son derece önemli bir konudur. Kaliteli ve […]
Yayınlama tarihi:February 5, 2021
Okuma süresi:7dakika
Etkili Bir Marka Tanıtımı için 10 Efektif Adım
Birbirinden etkili 10 farklı yöntem ile markanızı tanıtmak ve efektif hale getirmek çok daha anlaşılabilir ve eğlenceli olacak! Yüz binlerce marka, günümüz […]
Yayınlama tarihi:January 29, 2021
Okuma süresi:6dakika
2021’e dair yepyeni kararlar!
1300+ katılımcının kararlar alıp sözler verdiği Yeni Yıl Kararları araştırmasını sizler için hazırladık. Pollective’in Halkekmag ile beraber gerçekleştirdiği ve 1300+ katılımcının kararlar […]
Yayınlama tarihi:January 22, 2021
Okuma süresi:4dakika
Türkiye’nin Covid-19 aşısında tercihi ne oldu?
750+ katılımcımız ile Covid-19 aşısını araştırdık Tüm dünyayı etkisi altına alarak hayatımızda büyük değişimlere yol açan pandemi sürecinin en başından itibaren beklenen […]
Yayınlama tarihi:January 14, 2021
Okuma süresi:5dakika
2020 Yılının Enleri
Yılın son günlerini yaşarken 2020’nin unutulmaz yıllar arasına girdiği bir gerçek. Bu kadar olaylı ve akılda kalıcı bir yılın sonuna gelmişken, 2020 […]
Yayınlama tarihi:December 31, 2020
Okuma süresi:9dakika
Korona Gölgesinde Yılbaşı
‘Korona Gölgesinde Yılbaşı’ nasıl olur merak ettik ve sorduk 2021’e sayılı günler kaldı, fakat bu sene her zamankinden farklı bir dönem geçiriyoruz. […]
Yayınlama tarihi:December 31, 2020
Okuma süresi:10dakika
Pazarlamada Konumlandırma
Konumlandırma nedir? Marka konumlandırma, hedef kitlenizin zihninde benzersiz bir yerde konumlanmakla ilgilidir. Markanızın pazarda nasıl konumlandığı tüketicilerinizin sizi nasıl gördüğünü ve ürünlerinizin […]
Yayınlama tarihi:October 16, 2020
Okuma süresi:5dakika
Markalar ne söyler, tüketiciler ne anlar?
Konumuz Fayda Kelime bozulmadan kaç kere tekrar edebilirsiniz? Faydafaydafaydafayda… Hepimiz konu ürün/hizmet pazarlamak olduğunda gözlerimizi hemen ürüne çeviriyoruz. Bu ilkel zamanlardan kalma […]
Yayınlama tarihi:September 29, 2020
Okuma süresi:6dakika
Türk Telekom Röportajı
1. Startup olma yolculuğunuza başlama sürecinizden bahsedebilir misiniz? 2017 yılında Enes New York merkezli iBrush 365 ile görüşmeler yapıyordu. Markanın çıkaracağı yeni […]
Yayınlama tarihi:July 24, 2020
Okuma süresi:1dakika
CNN Türk: Karantina gençleri nasıl etkiledi?
Salgın süreci Türkiye’deki gençleri nasıl etkiledi? Karantinadaki gençler ne hissediyor? Ankete katılanlara “Bugünlerde kendini nasıl hissediyorsun?” diye soruldu. Katılımcıların %60’ı bu soruya […]
Yayınlama tarihi:May 25, 2020
Okuma süresi:5dakika
İnternette Anonimlik
Anonimlik Anonimlik, internetin yaygın kullanımıyla birlikte günlük hayatımızda sıklıkla karşılaştığımız bir kavram; internetin anonimlik için uygun bir mecra olduğu aşikar. Fakat internette […]
Yayınlama tarihi:May 7, 2020
Okuma süresi:6dakika
Influencer Kullanımı ve Değişen Düzen
Çok uzun yıllar boyunca hayatlarımızda en güçlü pazarlama yöntemi, ağızdan ağıza söylenilen kulaktan kulağa yayılan pazarlama şekliydi. Basit, etkili ve bir o […]
Yayınlama tarihi:May 7, 2020
Okuma süresi:3dakika
Progressive Web App nedir?
Çarpıcı Devrim: PWA — Progressive Web App Google önderliğinde ve altyapı gücüyle geliştirilen progressive web app mobil geleceğin en önemli üyelerinden biri. […]
Yayınlama tarihi:April 10, 2020
Okuma süresi:0dakika
Youtube Liste Dışı Video Nasıl Yüklenir?
Adım 1 YouTube anasayfanızı açın. Sağ üstte bulunan video oluştur butonuna tıklayın. Adım 2 Video yükle butonuna tıklayın. Adım 3 Yükleyeceğiniz videoyu […]
Yayınlama tarihi:April 10, 2020