🇹🇷 Cumhuriyetimizin 100. Yılı Kutlu Olsun!

Müşteriyi Tanımanın Önemi — Veriye Dayalı Karar Vermenin Bütçe ve Zaman Açısından Katma Değeri

Müşterilerin ihtiyaçlarını anlamak ve bu anlayışa dayalı olarak veri odaklı kararlar almak her işletme için kritik bir başarı faktörüdür.

Pollective Focus ve Pollective Connect bu süreçte işletmelere nasıl yardımcı olabilir?

1. Yatırımlarda Veriye Dayalı Kararlar

Tahminler ya da masa başı kararlar yerine gerçek verilere dayalı kararlar almak işletmelerin risk faktörünü optimize eder. Pollective, işletmelerin kendi hedef kitlelerine yönelik anket ve araştırmalar yaparak gerçek kullanıcı görüşlerini toplamalarına olanak tanıyor. Bu sayede yatırımlar daha bilinçli ve güvenli bir zeminde gerçekleştirilebiliyor.

2. Reklamlarda Hedef Kitle Tercihleri

Reklam kampanyalarında kullanılacak sloganlar ve influencer seçimi gibi tercihlerde hedef kitlenin gerçekten nelerden hoşlandığını bilmek önemlidir. Pollective, markaların potansiyel müşterilere doğrudan ulaşmasına ve onların tercih ve beklentilerini anlamasına yardımcı olur. Bu da reklam kampanyalarının daha etkili ve hedef odaklı olmasını sağlıyor.

3. Operasyonlarda Hedef Kitle Uygunluğu

Operasyonel hazırlıkların yapılması sürecinde hedef kitlenin ilgi alanına giren konuların araştırılması, ek maliyetlerin ve gereksiz çabaların önüne geçiyor. Pollective, potansiyel müşterilerin beklenti ve ilgi alanlarını belirleyerek işletmelere bu yönde hazırlık yapma fırsatı sunuyor.

4. Ürün Düzenlemelerinde Müşteri Görüşleri

Tüketicinin ve hedef kitlenin sorunlu noktalarını bilmek, mevcut ürünlerde ayarlamalar yapmak için kritik öneme sahiptir. Pollective’in anket ve geri bildirim özellikleri, işletmelere mevcut ürün ve hizmetlerini geliştirmek için doğrudan kullanıcı geri bildirimi toplama şansı verir.

5. Yeni Ürün Geliştirmede Müşteri Talepleri

Yeni ürün geliştirme aşamasında müşterinin gerçek isteklerini bilmek zaman ve bütçe tasarrufu sağlar. Pollective, işletmelere potansiyel müşterilere doğrudan sorular sorarak yeni ürün veya hizmet fikirleri oluşturma ve test etme şansı verir.

Müşterilerinizin gerçek düşünce ve ihtiyaçlarını öğrenmek için Pollective’i kullanarak işletmenizin rekabet avantajını artırabilirsiniz.

Müşteri merkezlilik ve veriye dayalı kararlar başarılı bir işletmenin temel taşlarıdır. Pollective Focus ve Pollective Connect, işletmelere bu alanda güçlü bir destek sağlayarak daha etkili, hedef odaklı ve başarılı bir iş stratejisi oluşturmalarına yardımcı olur. Müşterilerinizin gerçek düşünce ve ihtiyaçlarını öğrenmek için Pollective’i kullanarak işletmenizin rekabet avantajını artırabilirsiniz.

Pollective Focus hakkında bilgi alın →

Pollective Connect hakkında bilgi alın →

— Markanıza nasıl uygulanabileceği konusunda detaylı konuşalım :

Hatice KulakEnes Keskin


En son yayınlanan yazılar

Veri Odaklı Karar Verme

Veri Odaklı Karar Verme: Neden önemli ve Pollective Focus ile Pollective Connect nasıl…

4 Adımda Anket Katılımını Yükseltin

Anketiniz için istediğiniz katılımı sağlamakta ve etkileşim yaratmakta zorlanıyor musunuz? Bu yazımızda basit…
REFERANSLAR
POLLECTIVE T.C. SANAYİ BAKANLIĞI VE TÜBİTAK ONAYLI ARGE PROJESİDİR.
Pollective

POLLECTIVE'İN TAMAMLADIĞI GİRİŞİM HIZLANDIRMA PROGRAMLARI